maammaaan

Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

Lite Positivt

Av Anna Varenhed - 24 februari 2014 11:59


2005 Februari 23


För er som inte vet , men om vi går tillbaka i tiden till 2005 23 februari , blev jag och Markus ett par.
Och vi träffades i detta huset vi nuvarande vi bor i. Det rolig kombination. Jag har fått fantastiska år ihop med min älskade man . Både posetiva och negativa situvationer . Bäst av allt han gav mej 2 fantastiska flickor. 

           


Under alla våra år har vi gjort mycket . Träffat många människor som kommit och gott. Och som har satt sina spår i våra hjärtan. Vi har gått igenom barnafödsel. Vi har gift oss, vandrat tillsammans på en lång väg av många stopp men som gjort oss starkare tillsammans. Gjort att våran kärlek Växt tillsammans på många sätt. Vi har prövat att bo på olika ställen som stan,lansbyggden , spenderat stunder på sjön tillsmanns . Men vi har alltid varit tillsammans . 
Från studerande till arbetande. Det finns många tusen ord jag kan skriva men det finns bara tre ord som kan sägas
JAG ÄLSKAR DEJ!

Det finns många mer saker jag vill gå igenom med dej . Och många många mera år som jag skulle vilja dela med dej Markus. Det finns ingen annan som dej . Jag är lyckligt lottad att det är jag som har lyckats träffa dej . Om ett år kommer vi fira 10-årsjubeleum. Och nu kommer jag att vandra hand i hand med dej in på ett nytt år , och veta att det är din famn jag somnar i varje kväll och det är dej som jag älskar . Markus du är mitt allt , jag hoppas att ni andra har fått eller kommer få uppleva detta som jag har . 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Varenhed - 7 mars 2014 21:05


Denna vecka lider mot sitt slut . Mycket har hänt under denna veckan . Både jobba saker som bra saker.Orkar inte riktigt gå in på detaljer. Lite uppdatering från min lärlingsplats , På Onsdag skall jag gå på interljuv på Blekinge trafiken. Hoppas att...

Av Anna Varenhed - 4 mars 2014 17:43

  Begravningen ägde rum i Backaryd För min Älskade Pappa Bertil Varenhed. Sermonin var helt fantastisk. Mängder av blommor och många människor. Känslorna och Tårarna var många , det är helt obeskrivligt hur det känns , pappa har alltid var där fö...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 20:52


Då har jag landat hemma i soffan efter en lång dag i Hallabro och i kallinge . Först blev jag hämtad vid tåget att Filip. Vi passade på att handla lite för att fixa ihop lite lunch åt mamma och oss. När vi väl kom upp så startade vi med att tilllaga ...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 09:29

Flashbacks Jag skriver bland annat detta för att förklara varför jag värdesätter det jag har så högt och varför jag tycker att man ska vara rädd om det man har och vara ärlig. Och för att det är kanske lättare att förstå mig som människa .Jag står up...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 09:19

Tisdag !   Då har tisdagen återfunnit sitt rätta jag! Nu sitter jag här efter lite frukost och funderar på vad jag skall göra . Visst det finns mycket jag kan göra , men hitta orken och energin idag , tror att min energi har rymt, Tittar på hunda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards