maammaaan

Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

Flyttstädning,Och jobb!

Av Anna Varenhed - 24 februari 2014 17:27

Flyttstädningen är då färdig. Idag har jag och Svärmor Gina lagt många timmar för att få färdigt huset .Skönt , nu kan jag fokuserar på begravningen helt och hållet , förhoppningsvis , då vill säga . Det var lite att göra men det gick smidigt .
Nu tycker jag att jag luktar som en hel tvättfabrik, Av alla medel. Jag visst är jag nervös över att dem skall gå igenom huset i kväll, det skall jag inte sticka understolen med . Men egentligen om man skall säga som så här. Vi har haft lite fullt upp nu efter bortgången av min Pappa , så jag hoppas dem har överseende med detta !!. Men hoppas kan man ju. Det är tur att vi har svärmor Gina . Hon är guld värd speciellt nu DEt är 4:e interljuven på 4 veckor . Vad roligt att det börjar hända saker nu . Igår pratade jag även med en som jobbar med hemvärnssjukvårdare , jag skall testa att utbilda mej till det . Håller tummarna för det . Jag går fortfarande på AlphaCE som lärlingsutbildning. Förhoppningsvis kanske det ger mej något inom Securitas , det är ett av mina framtida mål.Ett av mina största mål är Polis eller Tatuerare . Tatuerare för att jag vill föra vidare min fars minne . Ja , han var tatuerare , han hade hållit på över 30 år . Det är en tid som sagt - Många som skrivit på minnes sidan har gjort klart att han var en stor man inom den branchen. Nu skall jag föreberda inför i morgon då skall jag träffa min mamma i kallinge för att träffa prästen som skall hålla i begravningen. Ni får ha en bra kväll för ni skall jag extra mysa med mina flickor!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Varenhed - 7 mars 2014 21:05


Denna vecka lider mot sitt slut . Mycket har hänt under denna veckan . Både jobba saker som bra saker.Orkar inte riktigt gå in på detaljer. Lite uppdatering från min lärlingsplats , På Onsdag skall jag gå på interljuv på Blekinge trafiken. Hoppas att...

Av Anna Varenhed - 4 mars 2014 17:43

  Begravningen ägde rum i Backaryd För min Älskade Pappa Bertil Varenhed. Sermonin var helt fantastisk. Mängder av blommor och många människor. Känslorna och Tårarna var många , det är helt obeskrivligt hur det känns , pappa har alltid var där fö...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 20:52


Då har jag landat hemma i soffan efter en lång dag i Hallabro och i kallinge . Först blev jag hämtad vid tåget att Filip. Vi passade på att handla lite för att fixa ihop lite lunch åt mamma och oss. När vi väl kom upp så startade vi med att tilllaga ...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 09:29

Flashbacks Jag skriver bland annat detta för att förklara varför jag värdesätter det jag har så högt och varför jag tycker att man ska vara rädd om det man har och vara ärlig. Och för att det är kanske lättare att förstå mig som människa .Jag står up...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 09:19

Tisdag !   Då har tisdagen återfunnit sitt rätta jag! Nu sitter jag här efter lite frukost och funderar på vad jag skall göra . Visst det finns mycket jag kan göra , men hitta orken och energin idag , tror att min energi har rymt, Tittar på hunda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards