maammaaan

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Tisdag

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 09:19

Tisdag !


Då har tisdagen återfunnit sitt rätta jag! Nu sitter jag här efter lite frukost och funderar på vad jag skall göra . Visst det finns mycket jag kan göra , men hitta orken och energin idag , tror att min energi har rymt, Tittar på hundarna som ligger helt utslagna på soffan. Startade min morgon med ett samtal från en gamal vän Marina, Det var så skönt att få höra din röst. Det var så längesedan vi pratades vid. Hoppas inerligt att ni kan komma ner i sommar. Idag skall jag träffa Prästen för förberedelse inför begravningen på fredag. Känns lite nervöst. Samt att det blir lite nostalgi för att jag måste ta bussen och tåget för att komma ned till Ronneby. Mamma skall möta mej på stationen. Natten har varit jobbig. Jag vaknar till och från hela tiden och hur länge jag än skulle vilja sova är det omöjligt , vaknar alltid tidigt pigg som bara den. 

Nu tittar solen fram och det känns som att våren har tagit sitt försprång , speciellt när snödropparna har kommit fram .
Nu inväntar vi några andra vår blommor innan man kan helt garantera att det är vår. 


Nej nu blir det att ta tag i lite nyttigheter. Eller ja göra ett försök. Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Varenhed - 7 mars 2014 21:05


Denna vecka lider mot sitt slut . Mycket har hänt under denna veckan . Både jobba saker som bra saker.Orkar inte riktigt gå in på detaljer. Lite uppdatering från min lärlingsplats , På Onsdag skall jag gå på interljuv på Blekinge trafiken. Hoppas att...

Av Anna Varenhed - 4 mars 2014 17:43

  Begravningen ägde rum i Backaryd För min Älskade Pappa Bertil Varenhed. Sermonin var helt fantastisk. Mängder av blommor och många människor. Känslorna och Tårarna var många , det är helt obeskrivligt hur det känns , pappa har alltid var där fö...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 20:52


Då har jag landat hemma i soffan efter en lång dag i Hallabro och i kallinge . Först blev jag hämtad vid tåget att Filip. Vi passade på att handla lite för att fixa ihop lite lunch åt mamma och oss. När vi väl kom upp så startade vi med att tilllaga ...

Av Anna Varenhed - 25 februari 2014 09:29

Flashbacks Jag skriver bland annat detta för att förklara varför jag värdesätter det jag har så högt och varför jag tycker att man ska vara rädd om det man har och vara ärlig. Och för att det är kanske lättare att förstå mig som människa .Jag står up...

Av Anna Varenhed - 24 februari 2014 20:30

Kvällen sista uppdatering då!         Huset klarade flyttstädningen , *Pust* då kan vi äntligen gå vidare och pusta ut! Och så ringde telefonen  när vi ringde . Och det var ridskolan som jag anmälde Josefine till , Hon börjar på Söndag kl ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards